Strategic Social Media: From Marketing to Social Change (Bog, Hardback, Engelsk) af LM Mahoney

Strategic Social Media: From Marketing to Social Change (Bog, Hardback, Engelsk)

Af: LM Mahoney


Forlag: John Wiley and Sons Ltd

  • Type: Bog
  • Format: Hardback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9781119259190
  • Udgivelsesdato: 04-11-2016
  • Første udgivelsesår: 2016
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 368
  • Indbinding: Hardback
  • Forlag: John Wiley and Sons Ltd
  • Sideoplysninger: 368 pages
  • Mål: 249 x 188 x 20
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teaching students and readers about utilizing social media to meet marketing goals.

Læsernes anmeldelser (0)