Sustainable Branding: Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives (bog, paperback / softback, engelsk)


  • Forlag: Taylor & Francis Ltd
  • Format: Paperback / softback
  • Type: Bog
  • Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780367428822
  • Udgivelsesdato: 29-01-2021
  • Første udgivelsesår: 2021
  • Illustrationer: 33 Line drawings, black and white; 3 Halftones, black and white; 63 Tables, black and white; 36 Illustrations, black and white
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 372
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sideoplysninger: 372 pages, 33 Line drawings, black and white; 3 Halftones, black and white; 63 Tables, black and whi
  • Mål: 174 x 244 x 25

Levering: 6 - 8 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Anmeldelser (0)