The Art Firm: Aesthetic Management and Metaphysical Marketing (Bog, Hardback, Engelsk) af Pierre Guillet de Monthoux

The Art Firm: Aesthetic Management and Metaphysical Marketing

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This title explores the seemingly unorthodox alliance of the arts, management and marketing. Using case studies of successful art managers, the author illustrates the creative role - so central to value-making in contemporary economies - performed by aesthetic play in art firms.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Stanford University Press
Forfatter Pierre Guillet de Monthoux
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave New ed
Udgivelsesdato 13-01-2004
Første udgivelsesår 2004
Illustrationer 39 figures
Originalsprog United States
Sideantal 408
Indbinding Hardback
Forlag Stanford University Press
Sideoplysninger 408 pages, 39 figures
Mål 234 x 162 x 29
ISBN-13 / EAN-13 9780804748131