The Media Savvy Leader: Visibility, Influence, and Results in a Competitive World (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

The Media Savvy Leader: Visibility, Influence, and Results in a Competitive World (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Af: David Henderson


Forlag: Robert D. Reed Publishers

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9781934759202
  • Udgave: New ed
  • Udgivelsesdato: 08-01-2009
  • Første udgivelsesår: 2009
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 272
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Robert D. Reed Publishers
  • Sideoplysninger: 272 pages
  • Mål: 229 x 152 x 20
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Profiles some of recognised executives who know the competitive importance of personally taking charge of communicating the vision, brand, and reputation of their organisations - and their own value, as leaders. This book reveals how to shape information, deliver messages, and enhance brand recognition in the media landscape.

Læsernes anmeldelser (0)