The Roots and Uses of Marketing Knowledge: A Critical Inquiry into the Theory and Pra... (Bog, Hardback, Engelsk) af Terry Smith

The Roots and Uses of Marketing Knowledge: A Critical Inquiry into the Theory and Practice of Marketing (Bog, Hardback, Engelsk)

Af: Terry Smith


Forlag: De Gruyter

  • Type: Bog
  • Format: Hardback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9783110631142
  • Udgivelsesdato: 20-01-2020
  • Første udgivelsesår: 2020
  • Illustrationer: 38 Tables, black and white; 19 Illustrations, black and white
  • Originalsprog: Germany
  • Sideantal: 235
  • Indbinding: Hardback
  • Forlag: De Gruyter
  • Sideoplysninger: 235 pages, 38 Tables, black and white; 19 Illustrations, black and white
  • Mål: 177 x 255 x 18
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

The author engages with the vital conversation about how marketing knowledge is created, disseminated and consumed, looking beyond the traditional reification of practice in theory and verification of theory in practice. The history and future of ma

Læsernes anmeldelser (0)