Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 01-01-2000
Rapporten, Tid til færdsel - en evaluering af færdselslære i folkeskolen er kommet i stand på foranledning af Rådet for Større Færdelssikkerhed.
Rapporten henvender sig især til alle, der underviser i færdselslære i folkeskolen (eller vil komme til det i fremtiden, for eksempel lærerstuderende) eller mennesker, som på forskellige måde har berøring med denne undervisning; det være sig færdselskontaktlærere, skolebestyrelser eller seminarielærere. Også forældre til børn, der bliver undervist i færdselslære, kan have udbytte af læsning af rapporten. Rapporten har imidlertid også et mere alment aspekt som omhandler dannelse i folkeskolen, hvorfor den også henvender sig til et bredere publikum med interesse for pædagogiske problemstillinger i almindelighed.
Formålet med evalueringen har været at undersøge, hvordan man underviser i færdsel, og hvordan lærerne, der underviser i færdsel, forholder sig til samme undervisning. Men også at kaste lys over, hvordan eleverne samt andre involverede aktører forholder sig.
| Forlag | Danmarks Pædagogiske Institut |
| Forfatter | Dorte Odde Sørensen |
| Type | Bog |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 01-01-2000 |
| Oplagsdato | 01-01-2000 |
| Første udgivelsesår | 2000 |
| Serie | DPI |
| Sideantal | 101 |
| Mål og vægt | H: 300mm |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788774163824 |