Total Ret@il (Bog, Indbundet, Dansk) af Martin Michael Frederiksen og Louise Byg Kongsholm

Total Ret@il (Bog, Indbundet, Dansk)

Af: Martin Michael Frederiksen og Louise Byg Kongsholm


Forlag: pej gruppens forlag

  • Type: Bog
  • Format: Indbundet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788799964826
  • Udgave: 1. (02-01-2018)
  • Oplag: 1. (02-01-2018)
  • Første udgivelsesår: 2018
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 417
  • Indbinding: Indbundet
  • Mål og vægt: B: 225mm, H: 227mm, D: 35mm, Vægt: 1384g
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Bestsellerbogen Total Ret@il har modtaget 5 stjerner i Jyllandsposten og er kåret som en af de 10 bedste erhvervsbøger af JP!


Detailhandelslandskabet har ændret sig betydeligt i løbet af de seneste 10 år. Den teknologiske udvikling har ført til signifikante ændringer i forbrugernes adfærd og den måde, hvorpå research og shopping finder sted har forandret sig for altid. 


Dette forandringstempo vil fortsætte og sandsynligvis accelerere i de kommende år når de store generationer af forbundne og digitalt indfødte bliver forbrugere. De interagerer, engagerer og handler anderledes end nogen anden generation før dem. Det er på tide at blive klædt på til fremtiden og forstå deres ønsker og behov samt hvilke konsekvenser dette har for forretningsmodel, salgskanaler og kommunikation.  


Forfatterne er Louise Byg Kongsholm, som er trendforsker og forbruger- og retailekspert, og Martin Michael Frederiksen, der er iværksætter, forfatter og digital ekspert.


Total Ret@il indeholder en række cases, erfaringer, analyser og tal samt Q&A med over 25 profiler inden for forskellige brancher. Bogen tilbyder et 360 graders perspektiv på forbrugeradfærd, detailhandel, nethandel samt hele krydsfeltet mellem fysisk og online handel.


Bogen Total retail giver dig den nødvendige indsigt i det nye detailhandelslandskab, den forandrede forbrugeradfærd, konsekvenserne for de forskellige salgskanaler og den svære integration af offline og online samt en række lærerige cases suppleret med udtalelser og erfaringer fra eksperter og fagfolk.


I bogen får du forfatternes bud på, hvorfor begrebet ’Total Ret@il’ er vejen frem!

Læsernes anmeldelser (0)