Unveiling Fashion: Business, Culture, and Identity in the Most Glamorous Industry (bog, paperback / softback, engelsk)

Af: F. Godart


  • Forlag: Palgrave Macmillan
  • Format: Paperback / softback
  • Type: Bog
  • Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9781349347452
  • Udgave: 1st ed. 2012
  • Udgivelsesdato: 27-03-2012
  • Første udgivelsesår: 2012
  • Serie: INSEAD Business Press
  • Illustrationer: XIV, 208 p.
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 208
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Palgrave Macmillan
  • Sideoplysninger: 208 pages, XIV, 208 p.
  • Mål: 158 x 234 x 14

Levering: 6 - 8 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

Beskrivelse

Proposing a comprehensive account of the global fashion industry this book aims to present fashion as a social and cultural fact. Drawing on six principles from the industry, Godart guides the reader through the economic, social and political arena of the world's most glamorous industry.

Anmeldelser (0)