Vintage Marketing Differentiation: The Origins of Marketing and Branding Strategies (Bog, Hardback, Engelsk) af Jr. Williams

Vintage Marketing Differentiation: The Origins of Marketing and Branding Strategies

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Jr. Williams, Helena A. Williams



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book analyzes the origins of marketing and branding strategies and the unique situations involving differentiation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Forfattere Jr. Williams, Helena A. Williams
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2017
Udgivelsesdato 25-03-2017
Første udgivelsesår 2017
Illustrationer 52 Illustrations, color; 4 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 256
Indbinding Hardback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 256 pages, 52 Illustrations, color; 4 Illustrations, black and white
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9781137394316