What is a 21st Century Brand?: New Thinking from the Next Generation of Agency Leaders (Bog, Hardback, Engelsk) af Nick Kendall

What is a 21st Century Brand?: New Thinking from the Next Generation of Agency Leaders

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Nick Kendall

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Think more broadly about brands and better serve your clients with a selection of essays from some of the best and brightest in the industry.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Nick Kendall
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-04-2015
Første udgivelsesår 2015
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 432
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 432 pages
Mål 165 x 242 x 29
ISBN-13 / EAN-13 9780749472627