Yoga for løbere: og luntere (bog, indbundet, dansk)

Af: Susanne Lidang


Nedsat pris! Yoga for løbere: og luntere
  • Forlag: People'sPress
  • Format: Indbundet
  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788771598933
  • Udgave: 1. (30-03-2017)
  • Oplag: 2. (06-10-2021)
  • Første udgivelsesår: 2017
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 160
  • Indbinding: Indbundet
  • Mål og vægt: B: 174mm, H: 212mm, D: 15mm, Vægt: 413g
Formater / udgaver
155,00 kr
116,40 kr

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Yoga forbedrer dit løb! Du vil efter bare få øvelser føle dig mere smidig og stærk. Uanset om du er lunter, løber eller ”tonser” med halve og hele maratoner bag dig, er yoga det perfekte match til dit løb. Yoga er et praktisk redskab til at styrke og smidiggøre kroppen og få styr på det, der er vigtigt for dit løb: 

- Vejrtrækning

- Kropsholdning

- Hoftens arbejde

- Føddernes afsæt 

I bogen får du en værktøjskasse til at komme skader og skavanker til livs, styrke dit mentale fokus samt fremme din balanceevne og restitution, så du præsterer bedre. Det bliver sjovere at hoppe i løbeskoene, og med god sandsynlighed bliver du ovenikøbet en hurtigere løber.

Der er fire programmer med øvelser, der opvarmer, styrker og udstrækker de for løbere relevante muskler: haser, underben, hofter, kerne og skuldre. Desuden en række vejrtrækningsøvelser, der får dit løb til at føles mere ubesværet og giver dig overskud til at nyde din løbetur.

Anmeldelser (0)