10 digitale strategier - Content Marketing: Marketing som værdiskabende og relevant i... (Ebog, epub, Dansk)

10 digitale strategier - Content Marketing: Marketing som værdiskabende og relevant indhold

(Ebog, epub, Dansk)
Forfatter: Tim Frank Andersen

Forlag: Gyldendal

PRIS
45,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Den stigende reklametræthed stiller krav til virksomhederne. Udfordringen for et brand er at blive en del af konversationen, og det kræver en helt ny tilgang til, hvordan virksomheder kommunikerer med omverdenen.

For at lykkes med Content Marketing skal jeres virksomhed have lagt en plan med nogle klare målsætninger for jeres tilstedeværelse i de sociale  medier. Eksekveret rigtigt bliver virksomhedens markedsføring så interessant, relevant og underholdende, at brugerne selv opsøger den.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gyldendal
Forfatter Tim Frank Andersen
Type Ebog
Format epub
Sprog Dansk
Udgave Edition 1
Udgivelsesdato 15-01-2014
Udgiver Gyldendal
Filtype epub
Filversion 2.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 865 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788702159240