Forventes på lager: 15-01-2014
Datakapitalisering er, når man som virksomhed bruger de store mængder data, der findes i og uden for virksomheden, til at øge forståelsen for den enkelte kunde og hendes behov. Det skal I tage højde for, når I lægger jeres digitale strategi.
Når I som virksomhed kapitaliserer på de data, I har adgang til – både internt og eksternt – bliver I ikke blot mere succesfulde i jeres dialog med kunderne, I bliver også langt bedre til at styre jeres virksomhed, fordi I har mere præcise forecasts.
Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.
| Forlag | Gyldendal |
| Forfatter | Tim Frank Andersen |
| Type | Ebog |
| Format | epub |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | Edition 1 |
| Udgivelsesdato | 15-01-2014 |
| Udgiver | Gyldendal |
| Filtype | epub |
| Filversion | 2.0 |
| Filformat | Reflowable |
| Filstørrelse | 1615 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702159165 |