10 digitale strategier - Den sociale virksomhed: Kommunikation, samarbejde og vidende... (Ebog, epub, Dansk)

10 digitale strategier - Den sociale virksomhed: Kommunikation, samarbejde og videndeling gennem sociale medier

(Ebog, epub, Dansk)
Forfatter: Tim Frank Andersen

Forlag: Gyldendal

PRIS
45,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Vi ser klare tegn på, at sociale medier trænger ind i alle dele afvirksomheden og i stigende grad spiller en rolle på en række andre felter. Det kan være kundeservice, roduktudvikling, marketing, intern dialog, uddannelse og videndeling, rekruttering, CSR.

Vi står over for et radikalt magtskifte, hvor den bevidste forbruger får stadig større betydning, og hvor der altid er en åben kanal at tale gennem.og salg. Når det er tilfældet, taler vi om “den sociale virksomhed”. Virksomhederne er nødt til at adressere dette i både deres forretnings- og marketingplaner.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gyldendal
Forfatter Tim Frank Andersen
Type Ebog
Format epub
Sprog Dansk
Udgave Edition 1
Udgivelsesdato 15-01-2014
Udgiver Gyldendal
Filtype epub
Filversion 2.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 1681 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788702159233