10 digitale strategier - Gamification: At engagere kunden gennem spilmekanismer (Ebog, epub, Dansk) af Tim Frank Andersen

10 digitale strategier - Gamification: At engagere kunden gennem spilmekanismer

(Ebog, epub, Dansk)
Forfatter: Tim Frank Andersen

Forlag: Gyldendal

PRIS
45,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Gamification går ud på at anvende mekanismerne og tænkningen fra spil i ikke-spil-sammenhænge for at kreere spilagtige oplevelser med det formål at engagere og motivere brugerne og at få brugerne til at tilegne sig nye færdigheder, ændre adfærd eller løse problemer. I en tid med stigende støj og distraktion gælder alle kneb for at fastholde brugerne. Men hvor starter man, og hvem er det relevant for?

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gyldendal
Forfatter Tim Frank Andersen
Type Ebog
Format epub
Sprog Dansk
Udgave Edition 1
Udgivelsesdato 15-01-2014
Udgiver Gyldendal
Filtype epub
Filversion 2.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 2376 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788702159257