2019 FIFA Women’s World Cup: Media, Fandom, and Soccer’s Biggest Stage (Bog, Hardback, Engelsk)

2019 FIFA Women’s World Cup: Media, Fandom, and Soccer’s Biggest Stage

(Bog, Hardback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book examines the most prolific international women’s football tournament—the FIFA Women’s World Cup—through media, fandom and how mediated women’s soccer can improve on a global scale.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature Switzerland AG
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2021 ed.
Udgivelsesdato 13-08-2021
Første udgivelsesår 2021
Illustrationer XVI, 314 p.
Fagredaktør Molly Yanity, Danielle Sarver Coombs
Originalsprog Switzerland
Sideantal 314
Indbinding Hardback
Forlag Springer Nature Switzerland AG
Sideoplysninger 314 pages, XVI, 314 p.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783030754006