A Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

A Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This is the first volume that covers the use of qualitative research methods in mass media research. Theoretical insights are incorporated from discourse analysis, ethnography and reception theory.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 19-12-1991
Første udgivelsesår 1991
Fagredaktør Nicholas W. Jankowski, Klaus Bruhn Jensen
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 288
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 288 pages
Mål 216 x 138
ISBN-13 / EAN-13 9780415054058