Achieving Patient (aka Customer) Experience Excellence: Lessons From a Successful Cul... (Bog, Hardback, Engelsk)

Achieving Patient (aka Customer) Experience Excellence: Lessons From a Successful Cultural Transformation in a Hospital

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Rhonda Dishongh, Qaalfa Dibeehi, Kalina Janevska, Gregory D. Erickson

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Inc
Forfattere Rhonda Dishongh, Qaalfa Dibeehi, Kalina Janevska, Gregory D. Erickson
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 10-06-2013
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer 72 Illustrations, black and white
Originalsprog United States
Sideantal 138
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Inc
Sideoplysninger 138 pages, 72 Illustrations, black and white
Mål 240 x 157 x 14
ISBN-13 / EAN-13 9781466583085