Advertising and Consumer Culture in Ireland, 1922-1962: Buy Irish (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Stephanie Rains

Advertising and Consumer Culture in Ireland, 1922-1962: Buy Irish

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Stephanie Rains



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Liverpool University Press
Forfatter Stephanie Rains
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 01-08-2025
Første udgivelsesår 2025
Serie Reappraisals in Irish History
Illustrationer 12 Illustrations, color; 17 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 252
Indbinding Paperback / softback
Forlag Liverpool University Press
Sideoplysninger 252 pages, 12 Illustrations, color; 17 Illustrations, black and white
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781836245001