Advertising Law: Marketing Law and Commercial Freedom of Expression (Ebog, pdf, drm, Engelsk) af Caroline Heide-Jørgensen

Advertising Law: Marketing Law and Commercial Freedom of Expression

(Ebog, pdf, drm, Engelsk)

PRIS
782,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

En af de vigtigste forudsætninger for den moderne markedsøkonomi er at erhvervsdrivende, der er involveret i handel bør have ret til at informere markedet om de varer og tjenesteydelser, de tilbyder. Denne ret til at foretage kommerciel kommunikation, herunder reklame, er grundlæggende for god forretningsskik og konkurrencen. Reguleringen af reklame er derfor af stor betydning, både økonomisk og juridisk. Retten til at annoncere er en del af retten til at udøve en forretning, og derfor én af vores mest grundlæggende juridiske rettigheder.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag DJØF/Jurist- og Økonomforbundets Forlag
Forfatter Caroline Heide-Jørgensen
Type Ebog
Format pdf, drm
Sprog Engelsk
Udgave 1
Udgivelsesdato 14-01-2013
Sideantal 565 Sider
Filtype pdf
Filstørrelse 3026 KB
Kopibeskyttelse AdobeDRM
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788757495744