Affect and Emotion in Tourism (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Affect and Emotion in Tourism

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bringing affect and emotion to the forefront of tourism studies, this book presents a new generation of scholars who consolidate emerging affective approaches and establish a route for scholarship that examines the roles of emotion and affect in tourism.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 09-10-2024
Første udgivelsesår 2024
Fagredaktør Dorina-Maria (Nottingham Trent University Buda, Jennie Germann Molz
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 332
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 332 pages
Mål 246 x 174
ISBN-13 / EAN-13 9781032273143