Afsætningsstrategi (Bog, Hæftet, Dansk) af Kirsten Møller Wissing

Afsætningsstrategi

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Kirsten Møller Wissing, Steen Olesen

Nedsat pris! Afsætningsstrategi


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.

Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:

  • Grundlæggende afsætningsbegreber
  • Metode
  • Styringsgrundlaget i virksomheden
  • Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
  • Virksomhedens interne forhold
  • Produkters livsforløb - porteføljestyring
  • Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
  • Virksomhedens eksterne forhold
  • Branche og konkurrentanalyse
  • Juridiske forhold - konkurrenceret
  • Virksomhedens økonomiske situation
  • Virksomhedens samlede forretningsplan

Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.

Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere Kirsten Møller Wissing, Steen Olesen
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (21-03-2016)
Oplag 1. (21-03-2016)
Fagredaktør Tine Frandsen
Originalsprog Dansk
Sideantal 312
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 172mm, H: 245mm, D: 15mm, Vægt: 614g
ISBN-13 / EAN-13 9788741259765