Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 21-03-2016
Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.
Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:
Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.
Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfattere | Kirsten Møller Wissing, Steen Olesen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (21-03-2016) |
| Oplag | 1. (21-03-2016) |
| Fagredaktør | Tine Frandsen |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 312 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 172mm, H: 245mm, D: 15mm, Vægt: 614g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788741259765 |