Forventes på lager: 07-05-2010
Tv-kultur kan som begreb bruges til at beskrive den betydning, der ligger i tv-udsendelserne, og den betydning, seerne faktisk får ud af udsendelserne. Men det kan også bruges, så det omfatter de fælles erfaringer og forestillinger, hvormed vi i en bred forstand 'tænker' vores omverden.Det sidste aspekt er medinddraget i denne antologi om kulturen, der udfolder sig omkring såvel som i tv-mediet.Bogen er opdelt i fem hovedafsnit: 'tv-kultur', 'tv-fakta','tv-fiktion', 'tv-underholdning' og 'tv-reklame'.
| Forlag | Forlaget Medusa |
| Forfatter | Red. Jens F. Jensen |
| Type | Ebog |
| Format | |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 07-05-2010 |
| Sideantal | 304 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 6395 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788773325179 |