Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Sir Philip Gibbs was one of the most widely read English journalists of the first half of the twentieth century. This coverage of his writing... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Offering a series of case studies of recent media controversies, this collection draws on new perspectives in cultural studies to consider a wide... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
We cannot truly understand - let alone counter - terrorism in the 21st century unless we also understand the processes of... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Business Journalism: How to Report on Business and Economics is a basic guide for journalists working in countries moving to open-market... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book explores Bernard Shaw’s journalism from the mid-1880s through the Great War—a period in which Shaw contributed some of the most powerful and socially relevant journalism the western world has experienced.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book argues the discursive construction of the EU in national newspapers is pivotal in creating an environment of Euroscepticism.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
In this book, distributional justice theories developed by John Rawls and Amartya Sen are applied to the governance of today’s media, proposing a fresh, and innovative assessment of the potential role for media in society.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Ever since newspaper companies first turned to their governments for support in the 1950s, print media has been supported by state aid in many parts of the world.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Rita Lauter untersucht, wie gut es Fernsehnachrichten gelingt, jungen Zuschauern komplexe Themen zu vermitteln. Dafür wurde in Kooperation mit der WDR-Medienforschung in einer Rezeptionsstudie die Verständlichkeit von Beiträgen über komplexe Themen an 400 Probanden getestet.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Crossmedialität - das Kreuzen der Medien - ist einer der großen Trends im Journalismus und in der Unternehmenskommunikation. Zudem werden die Auswirkungen des crossmedialen Wandels auf die Rezeption von Medien empirisch beschrieben und Konzepte dargestellt.