Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Der stationäre Reisevertrieb sieht sich durch die gesteigerte Nutzung von Online-Kanälen zur... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Dieses Buch soll Entscheider:innen, Führungskräften und Mitarbeiter:innen im Tourismus ermöglichen, ihr Verhalten aus der Sicht der Gäste zu sehen und einen respektvollen und wertschätzenden Umgang zu entwickeln.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Personen, Organisationen und Institutionen und deren funktionales Zusammenwirken spielen eine dezidierte Rolle im... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This third annual volume of the International Place Branding Yearbook looks at the case for applying brand and... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Western patients are increasingly travelling to developing countries for health care and developing countries are increasingly offering their skills and... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book examines the London 2012 opening and closing ceremonies and the handover to Rio 2016 as... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Ecotourism is a unique facet of globalization, promising the possibility of reconciling the juggernaut of development... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book explains the emerging trends and developments of Chinese outbound travel, alongside the motivations, desires... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Companies and destinations in the tourism sector are confronted with increasing managerial challenges and have to deal with a competitive, turbulent, and fast-changing environment.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Places of Memory examines the post-war history of the site where the 1942 Wannsee Conference was held. The author analyses the different uses of the house to investigate how a site turns into a site of memory.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Exploring the ambiguous relationship between fandom and consumer culture, this book provides a critical overview of fans, fan cultures and fan experiences in relation to the broader experience and transformation economy.