for at udvide
kategorilisten.
Søgning på underkategorier- og emner:
Design handler om ting, men også om kulturel betydning. I sin allestedsnærværelse i nutiden skaber design den overflade, som vi møder verden igennem, og... Læs mere
Cases til strategisk public relations stiller skarpt på nogle af de udfordringer, som PR-faget møder i sin praktiske udfoldelse. De enkelte cases følger... Læs mere
Kulturanalyser i organisationer præsenterer en ny forståelse af kulturbegrebet til brug i studiet af læreprocesser i... Læs mere
Bogen handler om digitalt didaktisk design med brug af web- og mobilteknologi. Den sætter fokus på de muligheder og problemstillinger, som digitaliseringen bringer med... Læs mere
Spørgeskemaer er et populært og effektivt værktøj, når man skal indsamle information til opgaver eller undersøgelser. Men hvordan laver man et godt spørgeskema? Hvem skal... Læs mere
This is the e-book for: - teachers and supervisors at all levels of higher education - people who work administratively with the planning, implementation,... Læs mere
Ordet influencers vækker stadig fordomme om ukritisk reklame og gratis produkter. På dansk kalder vi dem influenter, og de er langt fra tomme reklamesøjler, men derimod medier i egen ret, der... Læs mere
JAMES M. BUCHANAN (1919-2013) var økonom og anvendte ikke alene økonomiske redskaber til at belyse snævre økonomiske problemer, men også bl.a. politiske. Han er en af grundlæggerne af... Læs mere
MULTIMODAL INTERAKTIONSANALYSE giver mulighed for at undersøge sociale interaktioner i detaljen og dermed fremanalysere, hvordan sociale... Læs mere
This is a new book from "Forlaget Solhøj". It opens up the very interesting field of research of intercultural relations... Læs mere
This book contains 14 cases with challenges confronting Chief Information Officers in the largest and most interesting... Læs mere
Mange studerende oplever politisk teori som en særdeles vanskelig disciplin inden for statskundskab og samfundsfag. Vanskeligheden skyldes dels at disciplinen adskiller... Læs mere