Søgning på underkategorier- og emner:
Tag det personlige ansvar på dig og inviter din far, kollega eller ven til dialogkaffe. Få råd og mod til den svære samtale med dem, du er tæt på. Langt de fleste af os har svært ved... Læs mere
Lydbogen er indlæst af Özlem Cekic selv. Tag det personlige ansvar på dig og inviter din far, kollega eller ven til dialogkaffe. Få råd og mod til den svære samtale med dem, du er tæt... Læs mere
At være konfliktkompetent handler både om at være i besiddelse af viden, selvindsigt, anvendelige færdigheder og redskaber – og om at have modet til at handle, når det gælder. Når... Læs mere
Det viktigste arbeidsredskapet for helse- og sosialarbeidere er kommunikasjon. Vi utvikler kommunikasjonsferdigheter på ulike måter gjennom hele livet,... Læs mere
Reinhard Stelter har om nogen været med til at præge udviklingen af coachingfeltet og coaching som samtaledisciplin – både nationalt og internationalt. Han har i mere end 20 år... Læs mere
Never be at a loss for words again! Perfect your people skills with this fun, witty and informative guide, containing 92 little... Læs mere
Det finnes mange forskjellige profesjoner med ulike oppgaver i helse- og sosialfeltet og i pedagogisk virksomhet. En fellesnevner er at de yter... Læs mere
Ballademageren Søren handler om, hvordan vi via vores præstationsfokuserede sprogbrug afskærer os fra kontakt med både hinanden og de børn, vi har med at gøre som forældre eller... Læs mere
Lærere må ha god kunnskap om hvordan de kan forstå, analysere og arbeide med kommunikasjonen med elevene. Temaet for denne boka er interaksjon og samtaler mellom lærer... Læs mere
Bogen har til formål at vise forskellige måder at arbejde med protreptik på i praksis for dermed at bidrage til den udvikling i samfundet, som i højere... Læs mere
Har du någonsin funderat över hur din kommunikation med omvärlden ser ut? Hur mycket av dialogen består egentligen av ord? Från det att vi föds och tar vårt första andetag börjar vi... Læs mere
ATLAS OVER PROFESSIONELLE SAMTALER er en bog til dig, der i dit daglige arbejde har ansvar for samtaler med medarbejdere, borgere, kunder eller kolleger, og som kender... Læs mere