Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Technology and Workplace Skills for the Twenty-First Century examines many of the rapid changes taking place at the intersection of workplace demands and higher education throughout the Asia Pacific region.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book develops and illustrates a new promising workshop methodology utilized for the first time in a... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
The book critically reviews a range of approaches to expansive learning and organizational research, establishing the bases and limitations of an Expansive Learning Index whose aim is to support collaborative provision in the context of work-based research.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
?The concept of mimetic learning at work is outlined and elaborated in this text. Yet, recent considerations of individuals’... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book presents thinking about and through transdisciplinary and professional development as an educative process. The book brings together the... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book analyses the learning experiences of students of Business English at a Chinese university. It addresses several... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book advances the theory of action research, analyzing how it can be used to develop autonomy among language teachers. It will appeal to... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
„Schlagworte wie „Lernen lernen“ lassen sich leicht und schnell aussprechen, sind aber ausgesprochen widerständig, wenn sie in die tatsächliche Lehr- und Lernpraxis umgesetzt werden sollen“ (WEINERT 2000a).
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book explores how the Indian education and training system prepares young people for the world of work and for the requirements of the employment market – because India is a leading industrialised nation with a very young population and a high demand for a skilled workforce.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Eine erziehungswissenschaftliche Grundlegung des Begriffs und seiner empirischen Dimensionen fehlt allerdings, und das ist wichtig, um die Bedeutung von Selbstkompetenzen in aktuellen Debatten um Verstehen und Fördern von Kompetenzen ermessen zu können.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Teacher-educator international professional development involves personal and professional, research- and practice-oriented, and pragmatic and aesthetic growth.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Discourses on Professional Learning