for at udvide
kategorilisten.
Søgning på underkategorier- og emner:
Bogen handler om digitalt didaktisk design med brug af web- og mobilteknologi. Den sætter fokus på de muligheder og... Læs mere
Bogen handler om digitalt didaktisk design med brug af web- og mobilteknologi. Den sætter fokus på de muligheder og problemstillinger, som digitaliseringen bringer med sig i... Læs mere
Bogen handler om digitalt didaktisk design med brug af web- og mobilteknologi. Den sætter fokus på de muligheder og problemstillinger, som digitaliseringen bringer med... Læs mere
Bogen handler om digitalt didaktisk design med brug af web- og mobilteknologi. Den sætter fokus på de... Læs mere
Et nyt kapitel i formidlingen af dansk universitetspædagogik. Bogen handler om udvikling af undervisning på universiteterne og om større, mere krævende... Læs mere
Klasseledelse i praksis inspirerer, støtter, giver viden og helt konkrete værktøjer til den daglige praksis som lærer og leder. Bogen skaber fokus på at... Læs mere
Børn er i dag omgivet af digitale tekster, men det er ikke ensbetydende med veludviklede digitale læsekompetencer. "Digital læsedidaktik" fortæller om, hvordan lærere kan undervise... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Passagen – det didaktiske og pædagogiske arbejde med kultur og æstetik henvender sig til... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
All children, regardless of age, gender, geographical and social background, whether they are well functioning or mentally... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
14-15-åriges viden, værdier, holdninger og aktiviteter vedrørende demokrati, politik og samfund testes i 38 lande, og danske resultater er markante, fx når det... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.
Artiklerne i dette nummer af UCN's seriehæfter er forfattet af forskere og ph.d.-studerende i LSP - Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.
Dette nummer i UCN's seriehæfter handler om innovation og stiller spørgsmålet: Hvordan stimulerer professionshøjskolerne til innovation i professionerne?