Business Analytics: An Introduction (Bog, Hardback, Engelsk)

Business Analytics: An Introduction

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book explains how to use business analytics to sort through an ever-increasing amount of data and improve the decision-making capabilities of an organization.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 19-12-2013
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer 30 Tables, black and white; 57 Illustrations, black and white
Fagredaktør Jay (Harrisburg University of Science and Technology Liebowitz
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 288
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 288 pages, 30 Tables, black and white; 57 Illustrations, black and white
Mål 241 x 188 x 20
ISBN-13 / EAN-13 9781466596092