Business Law - for Marketing and Services (Bog, Hæftet, Dansk) af Bjarke Tinten

Business Law - for Marketing and Services

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Bjarke Tinten, Kennet Fischer Föh

Nedsat pris! Business Law - for Marketing and Services


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale.

Revideret kapitel 8

Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:

http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere Bjarke Tinten, Kennet Fischer Föh
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 2. (09-08-2019)
Oplag 1. (09-08-2019)
Første udgivelsesår 2016
Serie Erhvervsjura
Omslagsgrafiker VINK Grafisk Design
Fagredaktør Bjarke Tinten
Originalsprog Dansk
Sideantal 388
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 174mm, H: 240mm, D: 24mm, Vægt: 662g
ISBN-13 / EAN-13 9788741277158