Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 09-08-2019
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.
Revideret kapitel 8
Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfattere | Bjarke Tinten, Kennet Fischer Föh |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 2. (09-08-2019) |
| Oplag | 1. (09-08-2019) |
| Første udgivelsesår | 2016 |
| Serie | Erhvervsjura |
| Omslagsgrafiker | VINK Grafisk Design |
| Fagredaktør | Bjarke Tinten |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 388 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 174mm, H: 240mm, D: 24mm, Vægt: 662g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788741277158 |