Collision Detection in Interactive 3D Environments (Bog, Hardback, Engelsk) af Gino van den Bergen

Collision Detection in Interactive 3D Environments

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Gino van den Bergen

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Covers topics of vector algebra and geometry, the various geometric primitives of interest in a collision system, the powerful method of separating axes for the purposes of intersection testing, and the equally powerful Gilbert-Johnson-Keerthi (GJK) algorithm for computing the distance between convex objects.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Elsevier Science & Technology
Forfatter Gino van den Bergen
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 27-10-2003
Første udgivelsesår 2003
Originalsprog United States
Sideantal 277
Indbinding Hardback
Forlag Elsevier Science & Technology
Sideoplysninger 277 pages
Mål 242 x 195 x 21
ISBN-13 / EAN-13 9781558608016