Communication and Health: Media, Marketing and Risk (Bog, Hardback, Engelsk)

Communication and Health: Media, Marketing and Risk

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book explores the unique contribution that critical communication studies can bring to our understanding of health.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Verlag, Singapore
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2021 ed.
Udgivelsesdato 19-12-2021
Første udgivelsesår 2021
Illustrationer 4 Illustrations, color; 1 Illustrations, black and white; XXV, 344 p. 5 illus., 4 illus. in color.
Fagredaktør Charlene Elliott, Josh Greenberg
Originalsprog Singapore
Sideantal 344
Indbinding Hardback
Forlag Springer Verlag, Singapore
Sideoplysninger 344 pages, 4 Illustrations, color; 1 Illustrations, black and white; XXV, 344 p. 5 illus., 4 illus.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9789811642890