Consumer Culture and Society (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Wendy Wiedenhoft Murphy

Consumer Culture and Society

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Offers an introduction to the study of consumerism and consumption from a sociological perspective. The author examines what we buy, how and where we consume, the meanings attached to the things we purchase, and the social forces that enable and constrain consumer behavior.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Inc
Forfatter Wendy Wiedenhoft Murphy
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 17-10-2016
Første udgivelsesår 2016
Originalsprog United States
Sideantal 272
Indbinding Paperback / softback
Forlag SAGE Publications Inc
Sideoplysninger 272 pages
Mål 155 x 228 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9781483358154