Forventes på lager: 06-08-2012
Dette temanummer går tæt på det teoretiske grundlag for Cooperative Learning og ikke mindst den praksis, de forskellige CL-strukturer foranlediger i fremmed- og andetsprogskontekster. Vi sætter fokus på CL ud fra forskellige vinkler: • Hvordan virker denne undervisningsform? • Hvilke læringssyn kan man udlede af CL? • Lægger CL-strukturerne op til specifikke sproglæringssyn, og i givet fald hvilke?
Nummeret indeholder varierede eksempler på praksis i klasseværelset. Artiklerne dækker mange sprog, mange CL-strukturer og forskellige skoleformer. Læserne opfordres derfor til at orientere sig i flere artikler for at få det fulde billede af temaet og for at få gavn af den overføringsværdi, der er sprogfagene imellem.
| Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
| Forfatter | n a |
| Type | Ebog |
| Format | |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. |
| Udgivelsesdato | 06-08-2012 |
| Serie | Sprogforum 53 |
| Serienummer | 53 |
| Fagredaktør | Karen Lund, Michael Svendsen Pedersen, Pia Zinn Ohrt, Karen-Margrethe Frederiksen, Birte Dahlgreen |
| Sideantal | 81 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 1321 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771242928 |