Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 06-08-2012
Dette temanummer går tæt på det teoretiske grundlag for Cooperative Learning og ikke mindst den praksis, de forskellige CL-strukturer foranlediger i fremmed- og andetsprogskontekster. Vi sætter fokus på CL ud fra forskellige vinkler:
• Hvordan virker denne undervisningsform?
• Hvilke læringssyn kan man udlede af CL?
• Lægger CL-strukturerne op til specifikke sproglæringssyn, og i givet fald hvilke?
Nummeret indeholder varierede eksempler på praksis i klasseværelset. Artiklerne dækker mange sprog, mange CL-strukturer og forskellige skoleformer. Læserne opfordres derfor til at orientere sig i flere artikler for at få det fulde billede af temaet og for at få gavn af den overføringsværdi, der er sprogfagene imellem.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (06-08-2012) |
| Oplag | 1. (06-08-2012) |
| Første udgivelsesår | 2012 |
| Serie | Sprogforum |
| Fagredaktør | Karen Lund, Karen Sonne, Bergthóra Kristjánsdóttir |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 80 |
| Indbinding | Hæftet |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771240597 |