Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 20-01-2016
Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen.
I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed.
Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder:
Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfattere | Birgitte Norlyk, Christa Thomsen, Per Vagn Freytag, Elin Brandi Sørensen, Cindie Aaen Maagaard, Anders V. Munch, Per Krogh Hansen |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 2. (20-01-2016) |
| Oplag | 1. (20-01-2016) |
| Fagredaktør | Birgitte Norlyk |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 152 |
| Indbinding | Hæftet |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788741263816 |