Corporate communication: et tværfagligt perspektiv (Bog, Hæftet, Dansk) af Birgitte Norlyk

Corporate communication: et tværfagligt perspektiv

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Birgitte Norlyk, Christa Thomsen, Per Vagn Freytag, Elin Brandi Sørensen, Cindie Aaen Maagaard, Anders V. Munch, Per Krogh Hansen

Nedsat pris! Corporate communication: et tværfagligt perspektiv


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen.

I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed.

Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder:

  • Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
  • Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
  • Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk
  • Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Design og Kommunikation(Syddansk Universitet)
  • Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for   Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet)
  • CSR – corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for   Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet)
  • Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte Norlyk
  • Relationer, effektmålinger og gennemsigtighed af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)

Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere Birgitte Norlyk, Christa Thomsen, Per Vagn Freytag, Elin Brandi Sørensen, Cindie Aaen Maagaard, Anders V. Munch, Per Krogh Hansen
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 2. (20-01-2016)
Oplag 1. (20-01-2016)
Fagredaktør Birgitte Norlyk
Originalsprog Dansk
Sideantal 152
Indbinding Hæftet
ISBN-13 / EAN-13 9788741263816