Creativity, Innovation, and Entrepreneurship Across Cultures: Theory and Practices (Bog, Hardback, Engelsk)

Creativity, Innovation, and Entrepreneurship Across Cultures: Theory and Practices

(Bog, Hardback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag New York Inc.
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2016
Udgivelsesdato 22-01-2016
Første udgivelsesår 2016
Serie Innovation, Technology, and Knowledge Management
Illustrationer 6 Illustrations, color; 2 Illustrations, black and white
Fagredaktør Igor N. Dubina, Elias G. Carayannis
Originalsprog United States
Sideantal 163
Indbinding Hardback
Forlag Springer-Verlag New York Inc.
Sideoplysninger 163 pages, 6 Illustrations, color; 2 Illustrations, black and white
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9781493932603