Cultures of Participation: Arts, Digital Media and Cultural Institutions (Bog, Hardback, Engelsk)

Cultures of Participation: Arts, Digital Media and Cultural Institutions

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book examines cultural participation from three different, but interrelated perspectives: participatory art and aesthetics; participatory digital media, and participatory cultural policies and institutions. The book will be of interest to academics in the areas of museum studies, media and communications, and cultural studies.

Måske kunne nedenstående have interesse

Tilbehør til rejsen

Se vores udvalg af rejsetilbehør. Vi har bl.a. kuffertmærke, kuffertvægt og strømadapter.

Gå til rejsetilbehør

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 10-09-2019
Første udgivelsesår 2019
Serie Routledge Research in Cultural and Media Studies
Illustrationer 4 Line drawings, black and white; 9 Halftones, black and white
Fagredaktør Birgit Eriksson, Carsten (Aarhus University Stage, Bjarki Valtysson
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 240 pages, 4 Line drawings, black and white; 9 Halftones, black and white
Mål 163 x 240 x 21
ISBN-13 / EAN-13 9780367218386