Customer Data and Privacy: The Insights You Need from Harvard Business Review (Bog, Hardback, Engelsk)

Customer Data and Privacy: The Insights You Need from Harvard Business Review

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Harvard Business Review, Timothy Morey, Andrew Burt, Christine Moorman, Thomas C. Redman

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Harvard Business Review Press
Forfattere Harvard Business Review, Timothy Morey, Andrew Burt, Christine Moorman, Thomas C. Redman
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 22-12-2020
Første udgivelsesår 2020
Serie HBR Insights Series
Illustrationer Illustrations
Originalsprog United States
Sideantal 176
Indbinding Hardback
Forlag Harvard Business Review Press
Sideoplysninger 176 pages, Illustrations
ISBN-13 / EAN-13 9781633699915