Forventes på lager: 26-01-2012
Sociale medier påvirker alle dele af din virksomhed – lige fra forretningen til kommunikationen og organisationen. Men ikke alle virksomheder påvirkes lige meget af de sociale mediers rasen. Nogle virksomheder befinder sig i stormens øje, hvor forretningsmodeller går til grunde og nye opstår, mens andre befinder sig i stormens periferi, hvor man kan sejle videre, som man altid har gjort.
I en bog krydret med personlige oplevelser og spændende danske og internationale cases fortæller Peter Svarre os i en lettilgængelig stil, hvordan man navigerer virksomheden igennem den perfekte storm. Når du har læst denne bog vil du være i stand til at udvikle en digital og social strategi for virksomheden, som ikke tager udgangspunkt i teknologiske buzzwords, men i en unik forståelse for dine kunder, dit marked og dine produkter.
I bogen og på websiden www.denperfektestorm.dk får du desuden adgang til en helt konkret strategimodel, som skridt for skridt tager dig igennem processen for at udvikle virksomhedens strategi for sociale medier.
| Forlag | Gyldendal |
| Forfatter | Peter Svarre |
| Type | Ebog |
| Format | epub |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | Edition 1 |
| Udgivelsesdato | 26-01-2012 |
| Udgiver | Gyldendal |
| Filtype | epub |
| Filversion | 2.0 |
| Filformat | Reflowable |
| Filstørrelse | 1538 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702113761 |