Destination Marketing and Management: Theories and Applications (Bog, Hardback, Engelsk)

Destination Marketing and Management: Theories and Applications

(Bog, Hardback, Engelsk)

Forlag: CABI Publishing

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Taking an integrated and comprehensive approach, this book focuses on both the macro and micro aspects of destination marketing and management.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag CABI Publishing
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 30-08-2011
Første udgivelsesår 2011
Fagredaktør Youcheng (University of Central Florida Wang, Abraham (University of Central Florida Pizam
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 384
Indbinding Hardback
Forlag CABI Publishing
Sideoplysninger 384 pages
Mål 180 x 250 x 26
ISBN-13 / EAN-13 9781845937621