Det lærende brand (Ebog, epub, Dansk) af Claus Buhl

Det lærende brand

(Ebog, epub, Dansk)
Forfatter: Claus Buhl

PRIS
138,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Forbrugerne ændrer sig hele tiden, og det samme gør virksomhedens mærkevare i forbrugernes bevidsthed. Derfor skal virksomhederne arbejde med en læringsstrategi for deres mærkevarer - lærende brands - hvis de skal fastholde deres position eller tilkæmpe sig en ny.
Claus Buhl opstiller en række simple arbejdspunkter i denne bog, der sætter virksomheder i stand til at analysere, hvordan de skal arbejde med det lærende brand. Han gør op med traditionel markedsføring og brandingstrategi, og han viser læserne, hvordan forandringer i virksomhedernes omgivelser påvirker deres brands.
Hvordan kommer vi så videre? Virksomhederne skal give brandet et indhold, der gør, at forbrugerne vil tage det med ind i deres liv. Samspillet mellem forbrugerne og mærkevarerne bliver tæt, og det skal virksomhederne lære af.
De brands, der ikke lærer dette, vil ende som ubetydelige mærker, hvor det er pris og ikke navn, der tæller.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Lindhardt og Ringhof
Forfatter Claus Buhl
Type Ebog
Format epub
Sprog Dansk
Udgivelsesdato 22-10-2010
Udgiver L&R Business
Sideantal 197 Sider
Filtype epub
Filversion 2.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 1377 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788711417416