Det tænkende klasserum i matematik: 14 praksisser til bedre læring (Bog, Hæftet, Dansk) af Peter Liljedahl

Det tænkende klasserum i matematik: 14 praksisser til bedre læring

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfatter: Peter Liljedahl

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

I matematik er der en tendens til, at læreren viser eleverne, hvordan de kan løse opgaverne. Det tilskynder eleverne til at kopiere lærerens fremgangsmåde frem for at tænke selv. Denne bog præsenterer 14 praksisser, der ændrer undervisningen og får eleverne til at tænke selvstændigt, arbejde undersøgende og diskutere mulige løsninger sammen.

Peter Liljedahl giver konkrete nye bud på klasserummets indretning, gruppedannelse, brug af whiteboards, måder at stille spørgsmål og opgaver, give lektier for og evaluere på. Og du skal ikke ændre alt i din undervisning på én gang. Bogen guider dig igennem fire faser, der gradvist kommer til at ændre og styrke dine elevers læring i matematik.

Måske kunne nedenstående have interesse

Lommeregnere
Lommeregnere Har du brug for en ny lommeregner? Vi har Texas TI-30XB og TI-30XS og mange andre, altid til en skarp pris.
Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Akademisk Forlag
Forfatter Peter Liljedahl
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (01-10-2022)
Oplag 3. (22-01-2025)
Første udgivelsesår 328
Originaltitel Building Thinking Classrooms
Oversætter Conni Hesel Rickmann
Sideantal 328
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 195mm, H: 26mm, D: 251mm, Vægt: 827g
ISBN-13 / EAN-13 9788750059486