Die soziale Konstruktion von Preisen: Beeinflussung von Kultur, Netzwerken und instit... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Die soziale Konstruktion von Preisen: Beeinflussung von Kultur, Netzwerken und institutionellen Regeln von Aktienkursen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Raphael H Heiberger



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfatter Raphael H Heiberger
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2015 ed.
Udgivelsesdato 25-03-2015
Første udgivelsesår 2015
Illustrationer 19 Illustrations, black and white; XVIII, 268 S. 19 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 268
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 268 pages, 19 Illustrations, black and white; XVIII, 268 S. 19 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658091217