Digital Design: A Critical Introduction (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Digital Design: A Critical Introduction (Bog, Paperback / softback, Engelsk)


Forlag: Bloomsbury Publishing PLC

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9781847888280
  • Udgivelsesdato: 01-10-2012
  • Første udgivelsesår: 2012
  • Illustrationer: 31 colour & 189 bw illus
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 192
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Bloomsbury Publishing PLC
  • Sideoplysninger: 192 pages, 31 colour & 189 bw illus
  • Mål: 192 x 243 x 11

Bemærk: Kan ikke leveres før jul

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

This work provides a much-needed new perspective on designing with digital media. Linking ideas from media theory, generative design and creativity with examples from nature, art, architecture, industrial design, websites, animation and games, it addresses fundamental questions about creative design with digital media.

Læsernes anmeldelser (0)