Doing business in Turkey from a Scandinavian perspective (bog, hæftet, engelsk)


Nedsat pris!
  • Forlag: SMEC
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Engelsk
  • Sideantal: 239
  • Dato for udgivelse: 1-6-2011
  • Udgivelse: 1. udgave, 2011.
  • Medforfattere: Jette Schramm-Nielsen, Nuray Atsan
  • VNR: ingen
  • Produkt type: Bog
  • Ophavsangivelse: Jette Schramm-Nielsen, Nuray Atsan
  • År for denne udgave: 2011
  • Første udgivelsesår: 2011
  • Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
  • Udgave: 1
  • Oplag: 1

Levering: 5 - 10 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Bogen er bseret på en interviewundersøgelse blandt 43 personer, der leder i alt 26 skandinaviske virksomheder i Tyrkiet. Desuden er der brugt relevante internationale, skandinaviske og tyrkiske kilder. Emnemæssigt dækker bogen såvel tyrkiske samfundsforhold, der er relevante for skandinaver, som EU-problematikken, betydningen af religionen Islam samt ledelsesmæssige og kulturelle forhold.
Forfatterne er akademikere med lang erfaring i videnskabelige undersøgelser. Bogen er relevant for alle med interesse for Tyrkiet enten fordi de har eller har til hensigt at involvere sig i aktiviteter i Tyrkiet. Desuden er den relevant for forskere, lærere og studerende inden for komparativ/tværkulturel ledelse og international business, såvel som for personer, der interesserer sig for Tyrkiet som muligt fremtidigt EU-medlem.

Anmeldelser (0)