eKundeservice: nøglen til fremtidens handel (Bog, Hæftet, Dansk) af Jens Dalgaard

eKundeservice: nøglen til fremtidens handel

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Jens Dalgaard, Jesper Wagner Lund

Nedsat pris! eKundeservice: nøglen til fremtidens handel


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

e-kundeservice er et helt afgørende element for enhver virksomhed, der vil sælge på nettet.

Hver dag forlader tusindvis af danske kunder en webshop midt i købsprocessen. De har allerede lagt deres varer i den virtuelle indkøbskurv, og de er i gang med at gå til kassen. Alligevel opgiver de undervejs, fordi de simpelthen mangler hjælp og service til at afsluttet købet.

Gennem konkrete eksempler gør bogen læseren mere bevidst om, hvor vigtigt det er at yde god service online. Læseren får en række simple redskaber til at forbedre sin service med henblik på at øge kundetilfredshed og ikke mindst omsætning.

eKundeservice er både henvendt til den lille webshop med kun en enkelt ansat, såvel som til ledelsen i større virksomhed, hvor hele afdelinger betjener kundehenvendelser. Det handler altså ikke om, hvor mange kunder du har. Men hvordan du gør din service optimal for alle.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Hans Reitzels Forlag
Forfattere Jens Dalgaard, Jesper Wagner Lund
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (29-02-2016)
Oplag 1. (29-02-2016)
Originalsprog Dansk
Sideantal 104
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 158mm, H: 233mm, D: 8mm, Vægt: 169g
ISBN-13 / EAN-13 9788741262383