Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 14-11-2012
Bogen præsenterer det vi i dag ved om skrive- og læsevanskeligheder, og hvad lærere kan gøre for at kortlægge elevernes læse- og skriveudvikling, opdage læse- og skrivevanskeligheder og igangsætte relevante tiltag eller forebyggende indsatser. Det er en praksisnær bog, som samtidig inddrager relevant international forskning, hvorfor bogen især er velegnet på læreruddannelsen og til efter- og videreuddannelse, fx læsevejlederuddannelsen.
Solveig-Alma Halaas Lyster er inden for sit felt et kendt navn også i Danmark. Hun er professor ved Institutt for specialpædagogik, Universitetet i Oslo og har både gennem sin tidligere praksis som lærer, logopæd og pædagogisk psykologisk rådgiver og gennem sit forskningsarbejde fokuseret netop på sprog- og læseudvikling og sprog- og læsevanskeligheder.
| Forlag | Akademisk Forlag |
| Forfatter | Solveig-Alma Halaas Lyster |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (14-11-2012) |
| Oplag | 1. (14-11-2012) |
| Første udgivelsesår | 2012 |
| Serie | Didaktikserien |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 154 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 157mm, H: 231mm, D: 15mm, Vægt: 289g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788750043249 |