Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 01-01-1991
De gode traditioner for pædagogisk-psykologisk undersøgelse, udvikling og opfølgning, som præger specialundervisningsområdet, har på mange måder haft en afsmittende virkning på området EDB i specialundervisningen.
Samtidig er der nu ved at være behov for en mere systematisk opsamling af idéer, teorigrundlag, forsøgs- og udviklingsarbejde inden for igangværende projekter vedrørende EDB i specialundervisningen og inden for relevante tiltag i neuropsykologiområdet.
De følgende beskrivelser af EDB-projekter, statusbeskrivelser og mere teoretiske pædagogiske og psykologiske overvejeler omkring EDB i specialundervisning og rehabiblitering er et bidrag til denne udveksling af idéer og erfaringer mellem psykologer og specialpædagoger, der arbejder praktisk og mere forskningspræget med disse problemstillinger.
| Forlag | Danmarks Lærerhøjskole, Institut for Pædagogik og Psykologi |
| Type | Bog |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (01-01-1991) |
| Oplagsdato | 01-01-1991 |
| Første udgivelsesår | 1991 |
| Serie | Specialpædagogiske tekster |
| Fagredaktør | Steen Hilling, Søren Langager, Esben Wagn Rasmussen |
| Sideantal | 153 |
| Mål og vægt | H: 300mm |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788777770159 |